Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אורן סמדג'ה : 103fm אורן סמדג ×” - Born june 20, 1970) is a former israeli judoka and a judo coach.

אורן סמדג'ה : 103fm אורן סמ×"×' ×" - Born june 20, 1970) is a former israeli judoka and a judo coach.. Files are available under licenses specified on their description page. אורן אהרוני) סמדג'ה סיכם גם את ההופעה של הנבחרת בברזיל: אין לכם מושג מה עברתי השבוע. אורן סמדג'ה נכנס בליל אמש (שישי) לרשימה אקסקלוסיבית של אנשי ספורט שהשיגו מדליה אולימפית הן כספורטאים והן כמאמנים. זה בסדר, כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה.

אבא אמר לי 'אתה תשתתף באולימפיאדה, ותביא מדליה' המדליסט האולימפי ומאמן נבחרת ישראל בג'ודו באירוע כשספורט וטכנולוגיה נפגשים של כלכליסט: אתה לא יכול לישון מהלחץ. בשנת 2015 קיבל את דרגת דאן 8, הדרגה הגבוהה בישראל כיום. יצאו לשם 5 ספורטאים שעבור שלושה מהם זו הייתה אליפות עולם ראשונה, אבל היו לנו הרבה ציפיות. אם הייתי שוקע בתחושות הלא פשוטות שהיו לפני כמה ימים לא הייתי מנצח.

רק אורן סמ×
רק אורן סמ×"×' ×" ×"מרכז ×"ישראלי ל×' ו×"ו ומצויינות ×'ספורט Facebook from lookaside.fbsbx.com
אורן סמדג'ה הוא הישראלי הראשון שזכה במדליה אולימפית כספורטאי וכמאמן. אתה מצפה שהעם שחיבק אותנו ימשיך לעשות את זה גם כשלא תמיד מצליח • שגיא מוקי: שילוב של נחישות, מקצוענות וברק בעיניים הוביל אותו לאורכה של קריירה ספורטיבית מרתקת ומאתגרת, שסימנה אותו כאחד מהמאמנים המובילים בעולם. ארד באולימפיאדת ברצלונה 1992 (ג'ודו) 2000 שנה חיכינו למדליה הראשונה של ישראל, את השניה השיג אורן סמדג'ה 24 שעות אחרי הכסף ההיסטורי של יעל ארד. זן דלתא מדבק כמו אבעבועות רוח Smadja won the olympic bronze medal in judo at the 1992 summer olympics, making him the first israeli man to win an olympic medal, and the second israeli overall after yael arad won silver in judo the day before. כאן חדשות | מאמן נבחר ישראל בג'ודו, אורן סמדג'ה, בריאיון לשליח כאן חדשות לטוקיו יואב בורוביץ' לאחר זכיית. אורן סמדג'ה, המדליסט לשעבר ומאמן נבחרת הג'ודו, חוגג את פירוק האיגוד ופיטוריו של יושב הראש, אדי קואז:

אתה לא יכול לישון מהלחץ.

קשה לתפקד ככה, אבל אני גם ככה בן אדם שלא ישן הרבה, ושם זה פשוט היה בלתי אפשרי. אתה מצפה שהעם שחיבק אותנו ימשיך לעשות את זה גם כשלא תמיד מצליח • שגיא מוקי: זן דלתא מדבק כמו אבעבועות רוח ‏‎it is difficult to express the feeling of winning an olympic medal, it. בשנת 2015 קיבל את דרגת דאן 8, הדרגה הגבוהה בישראל כיום. Born june 20, 1970) is a former israeli judoka and a judo coach. אבא אמר לי 'אתה תשתתף באולימפיאדה, ותביא מדליה' המדליסט האולימפי ומאמן נבחרת ישראל בג'ודו באירוע כשספורט וטכנולוגיה נפגשים של כלכליסט: בכיתי אחרי הקרב של פולק, אבל התגברתי בשביל שגיא מוקי 14/08/2016 דידי בביקיני היה מרגש לשמוע את התקווה (צילום: אורן סמדג'ה ארד באולימפיאדת ברצלונה 1992 (ג'ודו) 2000 שנה חיכינו למדליה הראשונה של ישראל, את השניה השיג אורן סמדג'ה 24 שעות אחרי הכסף ההיסטורי של יעל ארד. It is difficult to express the feeling of winning an olympic medal, it is even. אין לכם מושג מה עברתי השבוע. מוריס סמדג'ה אורן סמדג'ה הוא המדליסט האולימפי הראשון של ישראל מברצלונה 1992 והמדליסט האולימפי היחיד עד כה שזכה במדליה אולימפית גם כספורטאי וגם כמאמן (עם אורי ששון.

אורן סמדג'ה ראוי לפרס ישראל סמדג'ה הוא איש מקצוע מהמעלה הראשונה, משמש דוגמה לכל המאמנים בארץ, יודע להסתדר עם התנאים שיש לו ומצליח בשקט בשקט להוציא מספורטאיו את המקסימום אין לכם מושג מה עברתי השבוע. Smadja won the olympic bronze medal in judo at the 1992 summer olympics, making him the first israeli man to win an olympic medal, and the second israeli overall after yael arad won silver in judo the day before. אורן אהרוני) סמדג'ה סיכם גם את ההופעה של הנבחרת בברזיל: אורן סמדג'ה, המדליסט לשעבר ומאמן נבחרת הג'ודו, חוגג את פירוק האיגוד ופיטוריו של יושב הראש, אדי קואז:

×
×"מאמן שמסתכל ×'×'ו×'×" ×"עיניים לכולם אורן סמ×"×' ×" ×"מרכז ×"ישראלי ל×' ו×"ו ומצויינות ×'ספורט Facebook from lookaside.fbsbx.com
בשנת 1997 קיבל סמדג'ה דרגת דאן 6 ובשנת 2007 קיבל דרגת דאן 7. אורן סמדג'ה ראוי לפרס ישראל סמדג'ה הוא איש מקצוע מהמעלה הראשונה, משמש דוגמה לכל המאמנים בארץ, יודע להסתדר עם התנאים שיש לו ומצליח בשקט בשקט להוציא מספורטאיו את המקסימום כאן חדשות | מאמן נבחר ישראל בג'ודו, אורן סמדג'ה, בריאיון לשליח כאן חדשות לטוקיו יואב בורוביץ' לאחר זכיית. ‏‎it is difficult to express the feeling of winning an olympic medal, it. Born june 20, 1970) is a former israeli judoka and a judo coach. שבוע טוב ומבורך עם ישראל, וסחתיין על נבחרת הג׳ודו שלנו ומאמנה אורן סמדג׳ה שזכו במדליה הכי מוצדקת בתולדות האולימפיאדות!!!!! אבא אמר לי 'אתה תשתתף באולימפיאדה, ותביא מדליה' המדליסט האולימפי ומאמן נבחרת ישראל בג'ודו באירוע כשספורט וטכנולוגיה נפגשים של כלכליסט: בכיתי אחרי הקרב של פולק, אבל התגברתי בשביל שגיא מוקי 14/08/2016 דידי בביקיני

כאן חדשות | מאמן נבחר ישראל בג'ודו, אורן סמדג'ה, בריאיון לשליח כאן חדשות לטוקיו יואב בורוביץ' לאחר זכיית.

Born june 20, 1970) is a former israeli judoka and a judo coach. בנו, אורן סמדג'ה, זכה במדליית ארד באולימפיאדת ברצלונה 1992, והיה הספורטאי הישראלי השני שזוכה במדליה אולימפית, אחרי. זן דלתא מדבק כמו אבעבועות רוח אורן סמדג'ה ראוי לפרס ישראל סמדג'ה הוא איש מקצוע מהמעלה הראשונה, משמש דוגמה לכל המאמנים בארץ, יודע להסתדר עם התנאים שיש לו ומצליח בשקט בשקט להוציא מספורטאיו את המקסימום כאן חדשות | מאמן נבחר ישראל בג'ודו, אורן סמדג'ה, בריאיון לשליח כאן חדשות לטוקיו יואב בורוביץ' לאחר זכיית. הג'ודו פרץ את המחסום הגדול ויצר מסורת שלא צריך להתפשר על פחות ממדליה. בכיתי אחרי הקרב של פולק, אבל התגברתי בשביל שגיא מוקי 14/08/2016 דידי בביקיני מוריס סמדג'ה אורן סמדג'ה הוא המדליסט האולימפי הראשון של ישראל מברצלונה 1992 והמדליסט האולימפי היחיד עד כה שזכה במדליה אולימפית גם כספורטאי וגם כמאמן (עם אורי ששון. בקיץ 1992 אורן סמדג'ה נכנס לספרי ההיסטוריה של הספורט הישראלי כמדליסט האולימפי הראשון של ישראל, כשזכה במדליית ארד באולימפיאדת ברצלונה. ‏‎it is difficult to express the feeling of winning an olympic medal, it. לצערי, מישהי מהוועד האולימפי הגדילה. אורן אהרוני) סמדג'ה סיכם גם את ההופעה של הנבחרת בברזיל: Smadja won the olympic bronze medal in judo at the 1992 summer olympics, making him the first israeli man to win an olympic medal, and the second israeli overall after yael arad won silver in judo the day before.

בקיץ 1992 אורן סמדג'ה נכנס לספרי ההיסטוריה של הספורט הישראלי כמדליסט האולימפי הראשון של ישראל, כשזכה במדליית ארד באולימפיאדת ברצלונה. זן דלתא מדבק כמו אבעבועות רוח ‏‏3,406‏ לייקים · ‏76‏ מדברים על כך‏. אריאל בשור) השעה הייתה שמונה בערב. It is difficult to express the feeling of winning an olympic medal, it is even.

אורן סמ×
אורן סמ×"×' ×" ×"ספורט ×"ישראלי ×—×™×™×' לע×'ור שינוי ישראל ספורט from isport.co.il
יצאו לשם 5 ספורטאים שעבור שלושה מהם זו הייתה אליפות עולם ראשונה, אבל היו לנו הרבה ציפיות. Born june 20, 1970) is a former israeli judoka and a judo coach. שילוב של נחישות, מקצוענות וברק בעיניים הוביל אותו לאורכה של קריירה ספורטיבית מרתקת ומאתגרת, שסימנה אותו כאחד מהמאמנים המובילים בעולם. בשנת 1997 קיבל סמדג'ה דרגת דאן 6 ובשנת 2007 קיבל דרגת דאן 7. מגד גוזני) היינו באולימפיאדה משהו כמו 12 ימים, ובמהלכם ישנתי אולי 25 שעות. ארד באולימפיאדת ברצלונה 1992 (ג'ודו) 2000 שנה חיכינו למדליה הראשונה של ישראל, את השניה השיג אורן סמדג'ה 24 שעות אחרי הכסף ההיסטורי של יעל ארד. אורן סמדג'ה הוא הישראלי הראשון שזכה במדליה אולימפית כספורטאי וכמאמן. נגיע הכי חדים ומוכנים שיש

מייקל ג'ורדן ומג'יק ג'ונסון, לא פחות, עמדו במרחק של כעשרה מטרים ממני.

אבא אמר לי 'אתה תשתתף באולימפיאדה, ותביא מדליה' המדליסט האולימפי ומאמן נבחרת ישראל בג'ודו באירוע כשספורט וטכנולוגיה נפגשים של כלכליסט: שבוע טוב ומבורך עם ישראל, וסחתיין על נבחרת הג׳ודו שלנו ומאמנה אורן סמדג׳ה שזכו במדליה הכי מוצדקת בתולדות האולימפיאדות!!!!! בקיץ 1992 אורן סמדג'ה נכנס לספרי ההיסטוריה של הספורט הישראלי כמדליסט האולימפי הראשון של ישראל, כשזכה במדליית ארד באולימפיאדת ברצלונה. This page was last edited on 19 april 2019, at 16:18. כאן חדשות | מאמן נבחר ישראל בג'ודו, אורן סמדג'ה, בריאיון לשליח כאן חדשות לטוקיו יואב בורוביץ' לאחר זכיית. בשנת 1997 קיבל סמדג'ה דרגת דאן 6 ובשנת 2007 קיבל דרגת דאן 7. 3,402 likes · 19 talking about this. It is difficult to express the feeling of winning an olympic medal, it is even. שילוב של נחישות, מקצוענות וברק בעיניים הוביל אותו לאורכה של קריירה ספורטיבית מרתקת ומאתגרת, שסימנה אותו כאחד מהמאמנים המובילים בעולם. בימים האחרונים קיבלתי באופן אישי קללות אישיות ברשתות החברתיות. אין לכם מושג מה עברתי השבוע. בכיתי אחרי הקרב של פולק, אבל התגברתי בשביל שגיא מוקי 14/08/2016 דידי בביקיני 24 שנה אחרי אותו קיץ, סמדג'ה רשם לעצמו הישג נוסף בקריירה, הפעם כמאמן, כשחניכו אורי ששון.